Senyum Sabtu : Short Girl Problems

11:22 PG







Siapa pernah alami begini, sila angkat tangan.. hehe.. deeba pun sama la.. selalu kena begini.. al-maklum la tak berapa nak tinggi.. sampai kadang2 tu, dulu2 la masa single lagi bila keluar dengan adik lelaki, dorang semua mesti ingat yang deeba ni adik kepada adik lelaki deeba.. sebabnya adik deeba tuuu tinggi daripada deeba.. kadang tu sampai nak cakap dengan dia pun kena angkat kepala..

Sampai sakit kepala ni rasanya.. nak buat macam mana kan.. dah kurang tinggi tapi kurang tinggi pun still cute tau.. hehe.. angkat bakul betul kan deeba ni..

Jadinya kepada sesiapa yang kurang tinggi ni jangan lah rasa rendah diri kerana sememangnya walau anda pendek tetapi anda tetap cute.. percayalah..

Dan siapa kata orang tinggi takde masalah? dorang pun kalau nak bercakap dengan kita kena rendahkan kepala kebawahkan.. jadinya kita semua ni sama je tak kiralah pendek ke tinggi..

Yang penting banggalah menjadi diri sendiri.. 

You Might Also Like

4 ulasan

  1. Orang yang pendek memang cute...hehe. cp tinggi medium. tak tinggi tak juga rendah...

    BalasPadam
  2. seronok jadi orang pendek ni bila naik flight yang seat sempit.rasa selesa je berbanding orang yang tinggi..hehe

    BalasPadam
  3. bila saya rase nak jadi tinggi, saya betul2 pakai heels 5-6 inci tebal... tetiba mcm sayup jer tgk rumput kat bumi, akhirnya da la pendek..platform jugak saya prefer..hehe =)

    BalasPadam
  4. saya tak pernah alami. tapi bagi saya pendek memang comey. hihiihih

    BalasPadam